رمز فایل:www.joveha.com چکیده مقاله: استفاده از سیستمهای آزمایش غیر مخرب و سنجش روسازی به دلیل کاهش هزینه و زمان در سالهای اخیر گسترش یافته است. این دستگاه ها برای تحلیل قابلیت باربری روسازی راه و فرودگاه استفاده می شوند. ارزیابی شرایط روسازی اساسی ترین قسمت برنامه نگهداری روسازی راه و بزرگراه است. محدوده روشهای تجربی […]

download

رمز فایل:www.joveha.com

چکیده مقاله:

استفاده از سیستمهای آزمایش غیر مخرب و سنجش روسازی به دلیل کاهش هزینه و زمان در سالهای اخیر
گسترش یافته است. این دستگاه ها برای تحلیل قابلیت باربری روسازی راه و فرودگاه استفاده می شوند.
ارزیابی شرایط روسازی اساسی ترین قسمت برنامه نگهداری روسازی راه و بزرگراه است. محدوده روشهای تجربی
موجود معمولاً بر اساس معیار تغییرشکل قرار دارد. مبنای روشهای تحلیلی، بر اساس افت کاسه ای شکل حمل ونقل
اندازه گیری می شود. روشن HWD و FWD کامل است که با دانستن بار چرخ متحرک و با دستگاه هایی مانند
است که روش تجربی احتمالا با اطمینان بیشتری استفاده می شود. در حالیکه این اندازه گیری محدود به ساختمان
ویژه روسازی، بارهای ترافیکی و شرایط محیطی آن نقطه است.
تکنیکهای تحلیلی جدید یک راه منطقی را پیشنهاد می کند که بوسیله آن شرایط روسازی از بزرگی کرنشهای
محاسبه شده در نواحی بحرانی روسازی به خوبی محاسبه تغییرشکل سطح جاده استنباط می شود.
برای HWD بود. در این مقاله بروی مراحل کار، اندازه گیری HWD سطرهای قبلی پیش زمینه ای در مورد
تعیین مدول ارتجاعی مجزا برای لایه های روسازی و بستر بحث می شود.

دسته بندی: بانک مقالات برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

<script>